Tillbaks på ruta ett..

Hej!

Verkar som att den här bloggen fortfarande har några läsare om dagen trots noll uppdatering på ett år. Jag hade min blogg på Spotlife under min senare tid i Shanghai vilket fungerade bra. Fram tills efter jag var tillbaka i Sverige och inte uppdaterade på ett tag. Då togs min blogg bort permanent och enligt en kontakt på Spotlife var det omöjligt att få tillbaka min blogg. Så dåligt av dem tycker jag, att ta bort den utan förvarning. Alla texter, bildspel och annat jag lagt ned mycket tid på att knåpa ihop, är numera bara borta.

Så, nu tillbaka på ruta ett skulle man kunna säga. Vet inte huruvida jag kommer att blogga någonting härifrån Sverige, men planen var ju att ha kvar min blogg och uppdatera då och då om vad som helst som har med kina eller min relation till landet att göra.

Fint är i alla fall att den här bloggen ligger kvar, men kan inte sluta gräma mig över att massa kul stories från min tredje termin i Shanghai inte längre finns kvar. Var ju dum nog att inte spara precis alla inlägg i word-dokument. Så ett tips till alla bloggare- spara allt ni skriver, kort som långt, i ett enda långt worddokument!! Man förlorar ju ingenting på det.

Jaja, ville bara berätta hur läget är, varför det inte går att gå in på shanghaiginger.spotlife längre.. Ahhh blir så irriterad när jag tänker på det!! :)

Hoppas att ni fortfarande har den här adressen sparad i era webläsare, så att ni nu får en liten notis om uppdateringen här. :)

//Malin

Kommentarer
Postat av: Sven Englund

Egen domän ftw!!!11! =)

Nä, men tråkigt att höra, riktigt riktigt dåligt att inte förvarna, hur svårt skulle det kunna vara liksom?

2012-08-07 @ 21:29:35
URL: http://svenenglund.se

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0