Shanghaiginger

http://www.mittensrike.se/lankar/


Mittensrike.se kontaktade mig för ett tag sedan och nu finns jag länkad till på deras hemsida! :D Spana in! En ruskigt bra hemsida där du kan hitta i stort sett allt om Kina!! Man kan sitta i timmar och bara läsa, finns så många roliga blogginlägg värda att läsa. Om ni tycker det är kul att höra om livet här i Kina (vilket ni som läser här antagligen gör) så måste ni gå in och kika!

Superfin hemsida och jag är så glad att ni kontaktade mig! Hoppas jag får tid att skriva för er också, som ni önskade :) Vore riktigt kul!!




^

Kommentarer
Postat av: mamma

Men hörru vilka fantastiska foton!!! Man undrar om den med "gubsen" är på riktigt men så såg jag handtags"vantarna" och kände igen!

Dörren är bedårande... och skylten fick mig att skratta högt.Skulle vi svänga vänster nu eller är det vid nästa...??? hahaha

Radiotornet mm - måste varit 06.00 vid the bund?

Och cykeln med allt skräp - där man kan ana sadeln.Já, det är bara att cykla iväg!

Tusen kramar<3

2011-05-18 @ 12:13:22

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0