real fake

Tog Adam, Vincent och mamma Helena till 'fakemarknaden' på Nanjing Lu igår!


Köpte äntligen väskan (Kath Kidston) jag länge kollat på, har aldrig sett den där tills för ett tag sen. Alla väskor är i sånt där slags ”galon-material” och i såå fina färger och mönster. Hittade den här i Peking men köpte den aldrig då jag tyckte att jag inte fick ned priset tillräckligt. Sen har jag ångrat mig sen dess haha, så igår fick jag den för 55Y (lite hjälp av Jonas fick jag också!) Känner mig supernöjd!

Så införskaffade jag även mitt livs första par röda Converse! Tycker de är balla, classic! ;)Mitt mål är sedan mitt senaste besök på fakemarket att aldrig handla Converse för mer än 50Y nu, men igår var det omöjligt att få ned det under 60 och det fick banne mig vara ok. En tia spelar ju faktiskt ingen roll, men man blir liksom blind för vad det är man sysslar med när man står där och snackar en femma eller tia mer eller mindre i pris :)

 



 



^


Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefin väska! Kul att Du fick längta och till slut få köpa - Du prutglada ;) Den är verkligen finfin.

Har Du börjat känna Dig hemma bland alla butiker på fake market nu? Det är ju bra när man kan gå till samma shop för det är väl lätt att bli "tjenis" med personalen.

Hur länge stannar Adam och Vincent?

<3

2011-05-18 @ 22:06:55
Postat av: Baba

Kanonfina grejer. Väskan är en dröm! Kul med inbjudan till hemsidan ;)

2011-05-19 @ 01:44:34
Postat av: malin

oj vad billigt! önskar att det kostade så lite med converse här med eftersom att jag är på jakt efter ett par just nu, men icke haha ;)

2011-05-20 @ 23:01:58
URL: http://ungeee.blogg.se/
Postat av: *** Malin ***

Tack så mycket!! :)

Såå ofta är jag faktiskt inte där hahah, men vissa kommer faktiskt ihåg en. En del uppfattar att det är svenska man snackar med sina kompisar, och har lärt sig typ ”ja” ”nej ”50,60,70,80” osv !! :O



Ja! Men säg vilken färg och storlek du vill ha, så kan jag köpa till dig och skicka hem i nästa låda med grejer jag skickar hem! :D det tar en månad dock. alla färger och mönster finns!

2011-05-21 @ 09:19:08
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Marie Warolén

Jag hade typ glömt bort din blogg, men nu har jag läst lite :) Kul ju, väskan var superfin!

Alltså när man läser om hur varmt ni har det undrar man ju om ni någonsin hade vinter, det var ju typ kallt hos er i en vecka känns det som haha

2011-05-26 @ 18:45:45

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0