”the tourist"



En av Ulrikas presenter från mig var ju en biobiljett till filmen The Tourist. Så igår pallrade vi oss in till kära 新天地 , Xintiandi, och favorit-biosalongen! Så himla mysig stämning det är där så fort man gått förbi biljett-checken!!


Röd matta och stora feta snygga kristallkronor i taket och massa gamla fina affischer från klassiker!


Jag fick äntligen mina efterlängtade popcorn!! Woho! Älskar popcorn men här är det inget lättillgängligt precis, så det äts ytterst sällan. Så har vi ju heller ingen mikrovågsugn i rummet. Men nu fick jag och jag njöt, av varenda pop! :D

Ulrika körde lyxvarianten och avnjöt chokladbitar från Godiva istället!

Filmen var superbra!! Vill inte säga för mycket, roligare att inte ha några förväntningar alls när man ser den! Så- gå och se den om ni inte redan gjort det! :D

Jag är inget big fan av Angelina Jolie men i den här filmen var hon riktigt bra tycker jag :)

Johnny Depp blir jag lika impad av varje gång hur komplett olika roller han kan spela!!



bilder från google såklart..



^


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: ja jag kan koder, annars hade jag inte haft en sån uppbyggd blogg x) men tyvärr har jag inte tid att hjälpa andra >:

2011-03-10 @ 19:34:35
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Sven Englund

På övre bilden i profil ser hon ut som Ulrikas klasskompis Leah som jag pratade med på Ulrikas kalas.



http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=664502727

2011-03-11 @ 03:02:45
URL: http://svenenglund.se

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0