ny header

Ja som ni ser är det lite nytt färskt här på bloggen, där uppe. På bloggspråk kallas det header, för er som inte visste det.
Jag har läänge velat fixa ny header men inte haft tid. Det tar sån tid nämligen att få det att passa perfekt så har bra skjutit på det. Nu fick jag för mig att fixa det ”lite snabbt” innan jag gav mig hemifrån hehe...... :)

Så ja, nu är det lite halvdant och jag får inte kläm på det. Bilden vill liksom inte åka ut ända ut till kanten till höger, hur mycket jag än ändrar i HTML-koderna.
Så om nån nu ser och vet vad jag ska göra, hör av er!!! :)

Ser inte bra ut som det gör nu..


Hoppas ni har det bra i alla fall och inga header-problem ;)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Baba

Spännande ska det bli att se Din nya header. Jag gillade den förra och 'den nya' blir säkert kanon den också ;)

2011-03-06 @ 23:56:24

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0