haircut!

 

Hello och god fredag på er!!


Har just varit hos frisören!! Jag är alltid lika velig innan jag ska till frisören. "Ska jag avboka?” ”Det är ju faktiskt ganska fint som det är just nu..”. osv. Men jag behöll alltså tiden som jag bokade ifrån skolan idag!

Sökte lite på nätet efter bra frisörer i Shanghai. Jag tycker jag har så svårt att hitta en som förstår mitt hår och precis hur jag vill ha det! Så kom jag in på en blogg som en svensk tjej har, som också bor här!

Hon skrev om sitt besök hos ”Charme” och frisören Jason. Supernöjd. Så skrev till henne och kom fram till att jag ska testa det här stället!

 

Jag är sååå nöjd med klippet!! :D det blev precis som jag ville! :D

TACK Caroline!


Voila!



Nu blire Helens o sen göra stan osäker ;)

 



KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Baba

Jag tycker också att det blev snyggt :-) Ha så kul i kväll/Baba

2011-03-04 @ 17:39:13
Postat av: mother

Jättefin blev Du <3 Hoppas kvällen blir kanon! KRAM

2011-03-04 @ 17:50:23
Postat av: mamma

Vad kul att Hanna och Sara kommenterat din blogg och lämnat länkar till sina bloggar - som jag i timmar suttit och läst. Intressant och spännande att läsa vad andra skrivit om Shanghai! Nu blev jag ännu mer sugen på att komma tillbaka och själv bosätta mig ett tag i den stora staden SH:) Kram<3

2011-03-05 @ 12:18:38
Postat av: Caroline

Va fint det blev! Jason är som sagt en riktig klippa! :) Jag har förresten skrivit svar angående tygmarknaden etc. efter din kommentar på min blogg! :) Ha en finfin söndag!

2011-03-06 @ 10:45:19
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0