regn + sjuk = film!

 


Bra hela bunten och alla har jag sett flera gånger tidigare. :) Men jag gillar att se filmer jag redan har sett haha, då vet man att man kommer må bra av att se den! :)


Across the universe kan jag inte bli trött på, bara älskar den!! Gillar du Beatles borde du kika på den. Alla låtar är Beatles låtar, alla karaktärers namn är namn tagna ur Beatles låtar, en del lines är tagna ur Beatles låtar! Mums! Som Montazami hade sagt :)

 


Step Up, snygga människor som dansar..!

Såg den imorse, och den fick mig att fundera ännu mer över vad som faktiskt är bäst för mig att göra i höst...göra resten av livet.


Dirty dancing, ni vet :)



^

 



Ojjj höll ju på att glömma den här (den viktigaste, ulrika?) filmen!! Haha



^


Kommentarer
Postat av: Annika

Ååh bara bra filmer ju! Vill också se alla dom. Vad tyckte du om JB då? Hahaha. Kram

2011-06-21 @ 01:08:00
Postat av: ~ Malin ~

Ja alla är bra! :D Hahah den var väl bra, det han har gjort och varit med om är ballt tycker jag. Men filmen i sig är väl lite väl..amerikansk dokusåpaaktig? :) Ska jag köpa en till dig och ta med hem?? kram

2011-07-02 @ 21:51:03
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: malin

oh najs med lite filmtips! ska kolla in den där översta :)

2011-07-07 @ 12:31:59
URL: http://ungeee.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0