Hipp hipp hurra!



Nu firar vi födelsedag här på bloggen igen! Var ett tag sen nu ju så fick lust att pigga upp bloggen med lite tårta och glada fejs! :)

Massor med GRATTIS till Carl som fyller ett år äldre idag! :D


Han kunde just berätta för mig att han unnat sig en massage idag, lät såå skönt. Måste också ta mig iväg snart. Det behöver denna 20-åriga gamla rygg :)

Carl och jag på restaurang när vi firade Evan som fyllde 26!



Jag och Evan, min storebror. :) Han fick inget eget inlägg när det var hans b-day så han får lite plats här också :)




^


Kommentarer
Postat av: mamma

Undara bara hur många födelsedagsfester Du varit på det senaste året i Shanghai??? Det är många det!

Å tänk all god tårta som slunkit ner :)

Häftigt men en storebror! Kul att vi hann träffa honom. Han var verkligen helt ok <3 Precis som dina söta systrar är <3<3

Så nu har Du/Ni sett 4 filmer-på rad!!!Det skulle jag ALDRIG klara av.Jag blir för trött, för hungrig, för jobbigt att ligga stilla så länge!

Men hur mår Du idag???Tell us.Tänk att få träffa en kinesisk doktor! Då kan nog allt hända. Många får dricka konstiga grejer... har sett det på Tv. Kanske bättre att krya på sig - helt enkelt.

Vi tänker på Dig och Ulrika och har börjat längta jättemycket <3<3<3<3

2011-06-20 @ 21:18:01
Postat av: * Malin *

Ja det är många det! Men jag äter aldrig tårta.. för ingredienserna här smakar... fel! Så inge tårta här inte, annat gott istället 8)



Jag har sett de filmerna men inte på rad!!!! Har sett de under de dagarna jag har varit sjuk nu! :)))



KRAM

2011-06-21 @ 09:42:02
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0