tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart!



Ruskigt skön dag idag!
Kom hem vid 06-tiden imorse efter klubbande inne i stan igår med Sara och sen häng hos en kompis. Det var en kul och trevlig kväll, inte den bästa musiken som spelades på Cod igår direkt men man får ju göra så gott det går åt situationen. Hur som helst borde jag ju vaknat upp trött, men vid 11-tiden när Sara fixade sig för att gå till jobbet (som hon blev extrainkallad till) så vaknade även jag och efter några försök att somna om så bestämde mig för att fortsätta vara vaken. Körde lite Veronica Maggio på högsta volym och dans till det, ensam ja.

Hade sjukaste drömmen förresten som var såå verklig, typ alla de som jag hängde med igår var också med. Så vaknar man och vill bara somna om för att ”se hur det går”, haha. Hatar när det är så, de gångerna är det ju verkligen omöjligt att somna om. Just imorse hade det varit så trevligt att sova lite till, just där i slutet var det så perfekt och vissa personer..som var extra kul att hänga med var ju där :D Jaja.

Blåsigaste dagen idag som sagt. Det var galet, ett tag trodde jag att taket skulle blåsa av. Trots detta lyckades mamma övertala mig om att tillsammans med Karin och Karoline gå ner till stranden och ta ett dopp!! Haha! Hade det inte varit för den snygga himmelen och det varma solskenet emellan de starka vindarna hade jag inte gått utanför dörren ens, men stranden lockade och jag laddade med bakläder och kamera.





Det var så snyggt där nere, världens vågor som slog mot varandra och bildade gäss, högt vatten ända upp på berget där man annars kan ligga och sola, och finaste skenet från solen. Fick så väldigt många snygga foton!! Vattnet var så varmt, måste varit varmaste i sommar för mig!! Vi kunde knappt sluta bada och hoppa i vågorna haha, ingen av oss alla fyra. Skönt skönt. Min plan var att dra in till stan ikväll och hänga lite med folk. Vill 'snacka skit' med skönt folk och dansadansa, särskilt idag då musiken igår inte var toppen..! Kalla mig galen men det är så jag är. Jag ville hänga på Cod men Hulthan hade satt sig med några på ett ställe jag faktiskt inte alls gillar så då fick det helt enkelt bli att stanna hemma med familjen och kolla film. Inte vad jag hade tänkt mig men helt ok det med! Var ju för övrigt första gången på typ 100 år som hela familjen satt samlad o kolla TV haha :)

Nu ere godnatt som gäller, hoppas ni också har sköna dagar såhär i slutet på sommaren. Snart är det höst och kallt o rusk, glöm inte bort det!
Haha.. = tag vara på de varma?, soliga?, molniga? dagarna nu! Kör ba, Gasa! Som DonPalm hade sagt :)


Kram!




^

Kommentarer
Postat av: mamma

Wow vilket bad vi fick!!!Tjohoj:)

2011-08-14 @ 15:14:37

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0