medlem i Charm Club!

 



Måste ju visa er, innan jag åkte från landet fick jag fick denna fantastiska present

av bästa familjen Palm. i Std!!!


Ni är så sköna att hänga med under somrarna och jag blev så otroligt glad över mitt nya Sabo-armband!! Bara asken som man får armbandet i är ju hur snygg som helst! Är alltså numera medlem i Thomas Sabos Charm Club ;) Ska noga välja ut en berlock jag vill hänga på. Jag tycker faktiskt att dessa armband är snyggast då de bara har ett eller två hängen på. Att ösa på med berlocker i form av både det ena och det andra förstår jag att många tycker är kul, men jag personligen anser att man förstör denna kedjan som från början är såå snygg! Ska köra på det såhär enkelt ett tag nu tills jag finner den perfekta berlocken!


Just nu vet jag inte alls vad det skulle vara haha, har ni något förslag på ett fint men lite tufft smycke? En pärla, som mamma fick, är väldigt fint men det känns som att jag kan finna något annat som är ännu mer Malin! Vill inte att det ska se ut som precis alla andras Charm Club-armband :)

 

 



 


Återigen massa massa tack till er fyra!!!


<3


Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0