Vi går mot varmare tider!

Det är betydligt varmare nu om dagarna! Kvällarna med för den delen men det blir oftast ganska kyligt då. På dagarna kan man numera ofta sitta ute i solen på gräset utanför Guanghua Building!! Såå skönt!!

Igår efter skolan cyklade jag och Aoileann runt lite på campus! Vi gick in i den stora shoppen i hopp om att finna en billig fotboll vi kunde köpa, men det fanns inte :( Till sist landade vi i alla fall på gräset. Bara låg i solen och njöt! Oh det var längesen man låg på en gräsmatta och kände doften av gräs på det där viset. Älskar det :D

Min och Aoileanns bike. Vill ha hennes!!!






Sen såg vi den här gruppen med kineser stå o ta klassfoto, och blev jättesugna på att va med!



Så vi smög upp bakom och stack upp längst bak haha. Såhär glada var vi sen! :D






******




Glad påsk förresten!!!

Galet, jag har helt missat att det är påsk nu. Blev påmind när jag fick en påse av Ulrika som hon fått levererat från Sverige. TACK Karin&Niklas som skickat med påskpresent! Massa go choklad och svenskt naturgodis! Mums och tack!
Så gulligt av er också att skicka brev! Fick påskkort med posten häromdan! Blev så glad :D

Sen fick jag fint sms av mamma idag som önskade glad påsk då det är skärtorsdagen idag! Hade återigen glömt bort! :)

Med fjädrar i vårt videungs-ris här har vi ändå lite påskkänsla nu :D


Spegelvänt ja pga. 'Photo booth' men iaf, se så fint kort ändå!!




^

Kommentarer
Postat av: mama

Hallåååå??? Hur är läget? Är det bara en massa plugg & prov hela veckan?Hoppas Du har flyt och att Du mår alla tiders:)

Kram<<3

2011-04-26 @ 20:44:14
Postat av: Ps.

Tänk att Du fick ett påskägg hela vägen från Sverige:) Vad snällt av "påskhararna";)Ds.

2011-04-27 @ 09:50:20

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0