Sverige eller Kina..




 



..Det är frågan.


Kommentarer
Postat av: mamma

Glad påsk! Skärtorsdag idag - hoppas jag får träffa många påskkärringar:))

Åh - såg för första gångaen den Header el vad Du kallar den.SHANGHAI!!!

Vi här i storstán har det bästa påskväder man kan önska sig:)

Igår lämnade jag in min cykel på service och den fick både nya däck och nya bromsplattor.På hemvägen cyklade jag förbi Karin B som bjöd in mig på god sopplunch!Anna är fortf kvar i Thailand.Hon har en blogg men jag glömde fråga om adr.

Idag ska Annika och jag bla leta klänningar till sommarens avslutningar och ikväll är vi hembjudna till Sara:)

Sverige eller Kina - ja det är frågan det?

Tusen p:ar och k:ar från oss<3<3<3<3

2011-04-21 @ 10:01:48
Postat av: Sven

Jag ser headern! Själv bokade jag en tur och returresa idag, återstår att se om jag utnyttjar returresan, hoppas på det i alla fall.

2011-04-21 @ 17:22:55
URL: http://svenenglund.se
Postat av: Caroline

Sverige!! :)

2011-04-23 @ 04:16:06
URL: http://www.chicishanghai.com/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0