Simply Windows

 

Efter shoppingen drog vi till Simply Thai och käkade vår älskade Green Curry som vi längtat efter hela dan! Haha TACK Anton där hemma som föreslog den när du och jag var på Simply. Så himlans god rätt <3

Fick bli varsin drink till maten, då båda skulle velat gå ut och klubba men våra kroppar ville inte, sååå trötta efter prutande och grejer i timmar!


I Xintiandi med alla påsar!

 

Men så ångrade vi oss när vi hoppat in i taxin på väg hem och styrde mot Windows Too! (Där vi var på nyår, alla som var med då) ;)

Så beställde vi in lite drinkar, de gör supergoda Cosmopolitan där!, och Evan lärde mig spela Dice!! Tärningsspelet som alla kineser spelar ute på klubbar, på ktv osv. Så nu kan jag det! Riktigt kul! :D


Med svarta fakemarket-påsar, vanliga kläder och trött frilla intog jag Windows men det kändes bara kul ändå haha. Och när jag inte visste vad jag skulle beställa efter två Cosmo fick Evan ”överraska mig” så tog han nån grön drink vid namn ”Made in Shanghai” haha.. Alla drinkar på Windows kostar 20Y.


 




Ah juste, kanske ska nämna igen att vi har ’lov’ nu då det är Kinas motsvarande ”Allahellgonahelgen” nu! Därför kan jag shoppa under dagarna och kalasa på kvällarna :)



KRAMAR!

^


Kommentarer
Postat av: mamma

Dice! Har aldrig provat.Du får lära oss i sommar:)

2011-04-06 @ 12:37:57
Postat av: Baba

Alea jacta est! ;)

2011-04-08 @ 08:34:52
Postat av: *** Malin ***

Absolut!!

Haha jaaa det är den! ;)

2011-04-09 @ 17:36:30
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Anton

Hej Malins blogg!! Vad roligt att gå in, så finns det massa nytt att läsa och titta på! :) Haha ingen orsak! Lärde du dig laga den på din thai-matkurs? :) (typ assvårt haha) men vi får göra ett försök när du kommer hem tycker jag!

kram!

2011-04-10 @ 14:42:36

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0