Jag har blivit med kamera!!!


ÄNTLIGEN!!! :D




Jag är så lycklig nu :) Och jag har allt att tacka Aoileann! Bästa irländska vän som kan ta beslut, till skillnad från mig. Sven, gissa om det var svårt att ta steget och faktiskt köpa kameran!! Haha!
”Like a murderers haze!!!!” utropade hon när expediten visade oss till bankomaten och vi var tvungna att gå i äckligast trapphuset hahah. Sen var vi ju tvungna att ta den vägen ut och dokumentera med nya<3 :D
Sen drog vi och firade med sushi på nya favoritstället!! Den här söta killen jobbar här ensam, i denna superlilla restaurang med två små bord och som Aoileann säger ”The sushi is fuckin’ UNREAL here!!”
Här har jag använt ”miniatyr-effekten” !!


Och han gör såå fint med pinnarna för varje gäst! :)
Här har jag använt ”fish-eye-effekt”!!
Det här är allt. Inte större än så :)


Sen var vi inte mätta, då vi inte ätit sedan frukost och klockan var 6.30 (!!) så vi gick vidare till nästa japanska på samma gata haha för där fanns det Misosoppa (mums). Så fick bli var sin sån här + miso + grill-biff. ÅH så gott det var och sammanlagt typ 20Y var.



Aoileann!
Hennes parad-min! Här har jag använt ”leksakskamera-effekt” !! :D




^


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt att du har köpt en kamera! Bilderna är mycket fina och så är den riktigt snygg också! :D Grattis!

2011-04-02 @ 10:06:33
Postat av: Anonym

Vad heter stället, och vart ligger det, där ni käkar sushi?

2011-04-02 @ 18:11:02
Postat av: mamma

Sååå kul med ny fin bra smidig lite mindre kamera - för Dig:)

Ser fram emot att få se mååånnnnggga kina bilder!

4 tim skype - vem slår det?

KRAM<3

2011-04-03 @ 17:14:40

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0