北京 BEIJING!

 



Heeej alla!! Har haft Mid term exams nu och pluggat massa, därav inte ens rört bloggen... Fint att ni verkar gå in och kika i alla fall!! :)


För att fira att alla 5 prov nu är avklarade (resultat på tisdag. ett prov gick SKIT vet jag..tyvärr) så bokade jag och Evan en resa till Peking idag!!! :D Vi åker imorgon haha :D Bilderna lånade övan är från google!


Det är nån slags högtid här nu igen (är det det hemma också?) så vi är lediga på måndag. Så det fick bli en liten weekend till huvudstaden! :D Aldrig varit i Peking så det ska bli superskoj!!


Min danska vän Alice åker också dit den här helgen så vi kommer att mötas där. Så har även Cecilia, min språkfadder från Södra Latin!!!, anlänt till Shanghai denna veckan! :D

Hoppas jag får tillfälle att träffa henne nu! Vore grymt! :D

 



Är så glad! Ikväll blire party! :D

 



KRAM!

Haha roliga solfjädrar jag hittade idag. Typiskt kineser alltså. Kom iaf på att den passar perfekt till det här inlägget :D Det är för övrigt väder liknande svensk högsommar här nu haha. 25°C för tillfället, kl.20.00 :D



^


Kommentarer
Postat av: mamma

MEN Jättekul ju:) Vilkan BRA idé att boka Peking.Blir det till att åka snabb-ast i världen? tåget då?

Härligt att få vara i Kina när det är lagom varmt!

Önskar Er en jättetrevlig resa<3<3<3

Imorgon är det Valborgsmässoafton och bla så gifter sig Johanna med sin Mathias och idag har det varit Kungligt bröllop i London när pris William gifte sig med sin Kate!

2011-04-29 @ 16:15:02
Postat av: Baba

En kanonidé med Beijing! :) :) Tåget har väl inte börjat gå än?! Förasök hitta ingången till "Den underjordiska staden" som ligger under Himmelska fridens torg.

Har varit på jobbet hela dagen och fått en nytt AC installerad. NU går jag hem! Hälsa Evan och ha en kanonresa till Beijing :) <3

2011-04-29 @ 16:34:25
Postat av: mamma igen:)

Asså går det inte att få till ett litet litet peking inlägg???Här sitter vi å undrar hur ni hade det??? Fin bild på Dig, föresten.Köpte Du någon av solfjädrarna?

Såg att Ulrika gjort så fint på er balkong:)

Nu har vi jobbat klart för idag, dags att börja med middagen - sånt slipper ju Ni - på gott och ont:)

Kram:)

2011-05-05 @ 17:21:20

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0