pure life

你们好!Hej på er!
Jag och U pluggade hela kvällen igår sen drog vi till en italiensk restaurang i närheten. Vi var inte ett dugg sugna på kines-mat. Så det var perfekt, blev en salmon-cream-pasta för mig. supergod! Tog även iste till maten och som ni kan se på bilden så får man alltid ett sugrör i med en såndär knorr. Var man än är och hur fin eller ful restaurang det än är haha. Väldigt party men lite väl checkt är det väl ändå.. :)

Invigde även min nya tekanna i samband med plugg! Gjorde mitt chai! Jag var i heaven. Så himla längesen ^_^

Provet gick bra idag! Riktigt bra, hade lärt mig alla 60 tecken så jag kände mig säker på det. Himla skönt faktiskt!! Det var en rolig dag i skolan idag med, väldigt intensiv dock. Hade glömt bort att göra en preview av det kapitlet vi skulle gå igenom på lektionerna idag.  Gör man inte det blir det väldigt mycket nytt att ta in på lektionen, därför bör man se till att göra det. Men men det gick fint ändå. En av våra lärare är lite galen..det var hon som sa att vi var tvungna att sjunga om vi svarade fel. Idag skulle alla lägga en egendom på en bänk, sen skulle man komma ihåg vilken som hörde till vem. Svarade man fel skulle nån av ens klasskamrater snärta till en på pannan haha! :S
Det blev ju såklart på mig hon visade hur alla skulle göra när nån svarade fel.. :)
Och juste igår kom jag på att jag hade lagt mina CocaCola-burkar på kylning häromdan i frysen för jag ville få dem kalla fort. Nu var de helt buckliga och ändarna bara putade ut. Kände att det var ett Kodac Moment!






Tack för alla musiktips! Har inte hunnit lyssna än men det ska jag absolut göra!! Och tack Jessica, nu vet jag vad jag ska göra om jag vill ha kul! ;)

Oh, Nimborns! Hoppas ni mår bra hemma på våning 4, kul att ni kikat förbi!!




^


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Malin! Sorry att jag inte har kommenterat sista tiden (men kolla 'g-mailen'). Älskar att läsa dina inlägg!!!! Tänk att Ni på så kort tid hunnit med att lära känna så många sköna typer och göra så mycket roligt:) för att travestera Pink Floyd; I wish I was there.

Vi hörs Kramar Pappa.

2010-09-13 @ 11:13:06
Postat av: Malin

Heej Pappa!! Det gör inget, vi sågs ju på Skype häromdan! Vad härligt att du tycker om att läsa vad jag skriver! Blir så glad när jag ser att folk vart inne på min blogg :) För att citera Pink Floyd; I wish you were here.

Kram!

2010-09-13 @ 12:26:56
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Malin

Btw, vad var det på g-mailen? Har inget nytt mail!

2010-09-13 @ 12:35:11
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker också om att läsa din inlägg!! och jag vill också vara där och att du ska vara här :) men vadå?? har du skaffat dig en gmail?? :O bra bra :D mkt bättre än den hetamailen :) kram

2010-09-13 @ 18:12:46
Postat av: mamma

Hej! nu har både pappa och jag skrivit JÄTTElånga mail till dig, både till adr malin..gmail... och malin...hotmail.. Har Du fått dem???KRAM mamma

2010-09-13 @ 19:48:27
Postat av: Gugge

Tjing tjong!

Jag skulle gärna tänka mig o vara Malin Av?n nån vecka:) Verkar himla kul. NJUUUUUUUUUUT av livet. Drömmer du på kinesiska än?

Kram från gamla Svedala i septemberskrud

2010-09-13 @ 20:59:33
Postat av: Pappa

Det verkar som om Gugge följer med oss i december! Ok?

2010-09-13 @ 22:38:00
Postat av: Anton

Hej, sitter på ett internettcafe i en stad som heter typ padangbay och precis när jag läste att torsten skrev pink floyd, wish you where here så börjar coverbandet på baren brevis spekla den låten :O odss på det :)

Verkar va mycket plugg, tur att det är roligt :) Gillar inlärningsmetoderna ;D kul när det inte är så trist och mesigt som i sverige?

2010-09-14 @ 15:18:08
URL: http://twofortheroad.blogg.se/
Postat av: Anton

Hejhej :) sitter på ett internettcafe i en liten mysig stad som heter padangbai.. precis när jag läste att torsten skrivit Pink floyd; I wish you were here så börjar coverbandet i baren brevid spela den låten!! :O odds på det likom?!! :D

Verkar va mkt plugg, kul att du tkr det är kul, najs med lite osvenska inlärningsmetoder? ;)



(va nåt skumt med datorn nu så du kanske får typ 3 kommentarer)

2010-09-14 @ 15:24:57
URL: http://twofortheroad.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara, Jaa jag har skaffat gmail då det inte alltid funkar för mig att logga in på hotmailen av nån anledning :s Gmailen funkar jättebra så det är bara att maila dit om du vill maila mig nån gång haha.



Klart Gugge ska hänga med!! Ska hon det på riktigt? :D Då kan du få prova på att vara fröken Av?n !



Haha näh coolt :D Jaa det är faktiskt roligt med speciella inlärningsmetoder, det funkar ju liksom :)

Ni verkar ha det bra också! Härligt!



Kram till alla!

2010-09-17 @ 13:13:40
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0