INTERNET!!

Heeeej alla!! Äntligen fungerar internet här i vårt rum! Vi köpte en internetsladd + bredband häromdan men det har inte fungerat av nån anledning. Nu var en kille här i typ 40 minuter och fixade och trixade och bytte sladdar och nu fungerar det, för mig. Ulrika har såklart fortfarande problem. Alltid är det något :(  Måste hitta sladdkillen igen!
Hur som helst, jag skrev ett inlägg samma dag som vi flyttade in på Campus men då vi inte hade internet gick det inte att lägga upp. Så det kommer nu och så uppdaterar jag senare igen! :) Hoppas ni i Sverige mår bra och vad fint att jag haft så många besökare trots ingen uppdatering :)



Kommentarer
Postat av: Vivian

Hej! skönt att höra att det fixade sig det med internet! nu kan vi fortsätta följa din blogg!! yayy!!

2010-09-02 @ 01:06:17

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0