中秋节快乐!

Heej Alla!
Tack för alla fina komplimanger om bilderna! Och kul att så många orkar läsa allt jag skriver :) Blir så glad av era kommentarer :D
Annika, inte ska du gråta, ni kommer ju hit snart!! :D Åh vad jag längtar!! Ska bli så himla kul att få visa er Shanghai och att ha er här :) Saknar dig med såklart och en sån där kommentar gör ju inte saken bättre direkt ;)



Vad roligt att du läser, Kutscher!! Tänkte på dig häromdan och på gotlandtrippen och att jag saknar dig haha :)



Har inte skrivit om häromdagen då vi gick och käkade sushi på lunchen och sen gick jag runt och fotade på skolområdet så ni får se lite hur det ser ut!
Nu blir det ingen text utan bara bilder m. bildtexter :)
Fast nu måste jag gå så lägger upp de bilderna sen haha :)


Middag med Jonas Tillman m.fl. ikväll!! :)


Ciao!



Kommentarer
Postat av: mothermother

Ni hao snygging!har precis läst ditt JÄTTELÅÅÅNGA mail till pappa(mest).jag håller mer Dig på alla punkter.Du är allt en klok tjej!Mammas flicka :)

Skickar några mms med höstteckan från Hagaparken i morse.jag skulle också vilja ta bilder och lägga in på din blogg.Vet Du,eftersom vi är en av H%M bäsat kunder=Du fick vi Guldbonus! 1000 kr i rab.checkar!!! Idag ska jag klippa mig hos bengt och be honom trolla bort sommarens utväxt.Sedan träffa Gugge.Vi ska käka sushi på rest Råkultur, som lär vara en av stan´s bästa suchihak!

Du skule varit med förra torsd. Då vi på praktiken blev bjudna på kräftskiva hos Achive Global,ett företag högst upp i vårt hus.Bedårande utsikt btw. Det blev galet värre- och väldigt sent - och tyvärr pat nästa morgon - väldigt tidigt! De bjöd på de mest fantastiska skaldjursplatåer!!!Sedan utmanade vi varandra i boule.Vår present var ett sådant set som vi har på landet, med några extra bollar och tur var det för på gården ville ingen vara pga regn!(mitt lag vann med pappas hjälp???!!)Och så började vi sjunga(en kille fd DJ med kul sånggrej-å dansa - å när vi ändå höll på KÖRDE VI TÅGET!!! Ska ni ska vi!Dagen därpå kom Elisabet ill jobbet och så gick vi till Grand, Afternoon tea! Sedan middag på Berns och så premiären av M Ugglas Revy!Det var vi och hälften av stans alla kändisar.Kanon bra revy m mkt humor!!Tillbaka till Berns, ja och Du kan väl gissa resten...Var MKT trött men lycklig i lördags!Härligt att ert gym är så bra, kämpa på!Vi tar såklart med allt Du vill ha, och innan dess får pappa kontakta sin kompis!Ser fram emot ditt nästa inlägg!!!Hälst till J Tillman!!!

2010-09-22 @ 11:39:42
Postat av: mamma

Men glömde ju skicka med massor m pussar o kramar!!!mamma

2010-09-22 @ 11:43:35
Postat av: mamma 3:e gången gillt

Är det inte dags att testa en frisör snart?Tror det kommer bli en mkt positiv upplevelse, ungefär som när Ullis fixade sina händer/naglar.Stör mig på stavfel och så läste jag det jag nyss skrev, aj aj Inte kasta sten i glashus...Så blev det bråttom i alla fall, hej svejs/m

2010-09-22 @ 12:37:16
Postat av: Sebastian

Verkligen fin blogg du byggt upp Malin! Jag blir så inspirerad! Jättefina bilder framförallt! Kolla gärna in vår blogg och se hur orden flödar!

2010-09-22 @ 13:49:51
URL: http://twofortheroad.blogg.se/
Postat av: Vivian

Happy Mid-autumn festival!! 中秋节快乐!Kraaaam

2010-09-22 @ 23:44:22

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0