Okt. 21, 2010

Okej hörrni vi behöver tips om vad man kan vara på halloween!! Man behöver inte vara läskig, vad som helst går bra. Skriv nåt förslag vettja!! :D

SCHYSSTA UTKLÄDNADER PÅ MIN STUDENTSKIVA:

kopps och Wilma!


Hermione och Ron! ;)


Pappa / Blofeld!


Sen får man gärna även komma med filmtips! Bra kul, sköna, kärleksfulla eller spännande filmer! Allt går att hitta här ju för bara några yuan styck :)

Hm... Ulrika började just gråta. Inte av vilken anledning som helst.. hon läste på Blondinbellas blogg att hon nu ska skiljas från hennes Nils. ! Inte klokt. Varken skiljsmässan eller Ulrikas tårar haha :)

Nu ska vi iväg till Walmart och storhandla igen :)
Nåt form av ryck vi fick häromdan. Många fina bilder blev det... :p

^

HAHA nu började Ulrika gråta igen. Hon stod och la på nytt smink med ena handen så skulle hon lägga handen nån annanstans, la den på handfatet så råkade pekfingret åka in i det där lilla hålet som finns på handfat (på kinesiska handfat är hålet på motsatta sidan) "AAaahhH SÅ KOM DET UT MASSA GRÖNT!!!"

Hahahah usch :p

Kommentarer
Postat av: Sara

Maaaalin! Hahaha roligt inlägg! Ulrika då! hahaha gråta över bondinbella hahah jag dog när jag läste det,trodde ju nåt hemskt hade hänt!! haha fast det är ju hemskt...Not! men du,jag skickade sms till dig för typ 3dagar sen!! Tar det tid för sms att komma fram också?! Lr har jag fel nr?? Men du,skype? :D Kram

2010-10-21 @ 11:54:18
Postat av: Nicklas

Torsten var helt suverän utklädd till Blofeld, det var faktiskt svårt att se skillnaden på honom och originalet, jag gissar att Torsten är killen till höger! Tips till Halloweenutsyrsel: Ta tuben med Ullis hårlim, kleta in varandra, tag sedan soptunnan som ni var så förtjusta i igår, häll den över er och ni har skapat ett par riktiga soptunnemonster!!! Lycka till!!!

2010-10-21 @ 11:55:09
Postat av: Hanna

Hahaha!

2010-10-21 @ 15:04:35
URL: http://igntioon.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha skrattar faktiskt lite själv när jag läser det. galet..alltihop! GRÖNT! haha! Men nää jag har inte fått nåt sms :( +86-13611741637 är mitt nummer! Det tar inte tid för sms att komma fram! Kram!



Ja pappa är han till höger..tror jag?! Fast nja..han till vänster ser ju faktiskt snällare ut. Det är nog han! :)

WOW vilken suverän idé!!!! Soptunnemonster. Det lär vi va ensamma om.. och vi kommer vinna utstyrseltävlingen PÅ ROT! Tack för tips!



2010-10-21 @ 17:54:05
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Vivian

Loool!! roligt inlägg!! =)

2010-10-21 @ 22:52:32
Postat av: Sara

Nu har jag försökt sms dig en tredje gång och det funkade inte! Upptäckte nu att jag hade ju vänt på siffrorna och skrivit 68 ist 86 så nu har nån annan fått ett par sms :p Imorn åker vi till mormor,vore ju kul om det gick att skypea då :) kul för mormor liksom :) vi får se om det funkar med internet och allt. Nu ska jag sova,ginutt ;)

2010-10-23 @ 00:55:43
Postat av: Anton

Här på kohpangang var det många som gillade att klä ut sig till avatarer igår... väldigt lite kläder och helt täckta av självlysande blå färg.. kanske?? :P

Men najs med fest på en båt! vi va på full moon party igår! det va också helt galet! :D



stackars ulrika! om hon fortfarande gråter så trösta henne från mig! och hälsa att jag lider både med henne, blondinbella och nils!

kram!

2010-10-24 @ 13:59:13

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0