Garderobsdörren


Jag satt häromdan och tog sånna här slags bilder på mig själv haha. Jag älskar att redigera bilder på ansikten, då det ofta finns mycket att göra med färgerna och det blir sådan tydlig skillnad på före/efter. Det är inte många som vill att man fotar nära på ansiktet, så jag får fota mig själv så länge. Vill hitta nån som kan agera modell :D


Till slut tröttnade jag så på med pannband och sjungadansa med Ulrika men så helt plötsligt ger hon ifrån sig jordens skrik! Se här!


Tittut, hela garderobsdörren ramlade av!!!


Vi kunde inte sluta skratta hahah och fantasin började flöda. Efter alla problem vi fått i vårt rum tidigare har vi gått ner till "receptionen" och pekat på vad det är som är fel (eluttag eller fjärkontroll eller liknande) och sen "zhe ge, bu hao!" ("Den här, inte bra!") Så nu såg vi oss istället gå ner med hela garderobsdörren under armen och Zhe ge, BU HAO!! Hahah aah roligt :D

 



^


Kommentarer
Postat av: Marie

Ojojoj va lite jag kommenterat på sistone, BU HAO! Hahaha

Jaja, kul med dörren iaf, roliga bilder! På fredag flyttar jag och då kommer jag blogga lite för en gångs skull, så ni får se hur det går för mig :D Saknar er! puss och kram

2010-10-26 @ 13:46:12
URL: http://mawar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha! Vilka mysiga kinesögon ni fått båda två, det är sånt som tyder på bra anpassning har jag hört...

2010-10-26 @ 17:42:25
URL: http://igntioon.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jaa BU HAO! Kom hit oftare! ;D

Ja vad kul att flytta! LYCKA TILL! 祝你好运! :) Ser fram emot bilder!

KRAM!



Hahah jaa kinesögon och håret börjar svartna. Tycker även jag märkt en viss skillnad i längden hos Ulrika.. Ni kommer inte känna igen oss när vi kommer tillbaka! :O Kraamen

2010-10-27 @ 13:47:56
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Vivian

muhahaha!! ser nu framför mig ni två med dörren under armen hos exp.!! hahaha!! o personalens miner!!

åh, vilken fin bild på dig!! superfiiiiiiin bild!!

kram

2010-10-27 @ 22:48:34
Postat av: Surr

Halloj :)

hur e läget?? Länge sen det uppdaterades här ;) hur va halloweenfesten?? Hittade ni någon bra utklädnad?

KRAM

2010-10-30 @ 11:59:05

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0