A TRIP TO HELL!

Utstyrsel. Jag har letat och letat och letat men inte hittat nåt bra. Ingen kines verkar veta vad Halloween är. Det mesta i utstyrselväg är för barn. En liten shop hittade vi, det mesta var kaninöron och sjömansdräkter och medellängden på kjolarna var väl ca.20cm. När vi gick såg vi att butiken hette "Drop Dead Sexy".

Röd sminkpenna och ösögonfransar inhandlades till sist  och jag bestämde mig till slut för vilka jag skulle bära kvällen till ära.

När vi kom till själva terminalen där båten, The Dragon Boat, låg såg det ut såhär. TV-tornet, JinMao Tower och Financial Center allt såg man!


Ungefär två timmar innan vi skulle lämna dorm kände Ulrika att hon mådde dåligt så det slutade med att hon inte gick alls. Istället följde Kiats room mate med mig, Kiat och Hiro.

Jag målade till mitt sällskap!(som inte heller funnit utstyrsel..vi  har ju faktiskt en  f e t  examen att plugga till these days) Däremot klädde jag ju åtminstone upp mig..men det är så olika så..



Båten började åka och fiiin utsikt var det!


3 däck var det. Sammanlagt 4 dansgolv och ca.600 pers! Ute på däck fanns det även som en liten pir man kunde gå upp i och där blåste det! Japanerna Hiro och Hiro!




Bar och dansgolv på däck. Det var gratis champagne, öl och läsk hela kvällen! Även Waffleboy sponsrade med "free flow of cookies and cakes"! :D



Sen fann jag äntligen vår Hulkvän Beckham!



Matrix-Neo! Det sjuka var att den här killen kunde på riktigt gå ned i slow motion så om Neo gör för att undvika kulorna när det skjuts mot honom!! Ända ner till marken!!

Kiat frågade om han kunde flyga också, Neo lovade att efter kl.12 kunde han göra det.






Gäng med utklädda. Lite Indiana Jones och Avatar(!) sjukt bra utklädd!!





Hermione fann sin Harry Potter!! :D <3


Ni kanske vet vad han var utklädd till? För jag förstod inte riktigt. Han gick med hatt och rock, närmade sig en själv och så wwooff öppnade han rocken så var han naken!! Endast Y-front! Hah! Hulken gilla




Polisbåt följde oss bakom och om sidorna. Kändes bra :)



Hulken klarar allt.



Inte Kiat :)



Jag hitta mask!


Haha! McDonald's home delivery!


Haha det här var kul, jag gick fram till honom och var jätteglad och berömde honom för hans dräkt. Så frågade han om jag visste vad han var. "YEs!! Stig-Helmer!!" ..Det var visst fel. Kommer inte ihåg vad han sa att karaktären hette men Stig-Helmer var det iaf inte hahah. Han hade till och med sån där hårfjong mitt på huvudet. Kunde ju inte vart nån annan! :)


Som sagt. Hulken klarar allt. Inte ens berörd!




Riktigt kul Halloweenfest och grymt event!! Synd bara att min 同屋 inte var med.. Nästa gång så!


Tack så mycket, Ulrika, för lånet av kameran!!


Har ni någon favoritbild?! :D

 

 




För övrigt så lever jag idag min sista dag som tonåring. Imorgon smäller det! :D


^


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Haha ååh en till Harry!! xD

2010-10-31 @ 16:25:52
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/
Postat av: Pappa & Co

Nu är det DIN FÖDELSEDAG!!! JÄTTEGRATTIS :) Vi har flagga på matbordet och ett foto av Dig och kommer att sjunga i morgon bitti som vanligt även om det inte riktigt är som vanligt. Men vaddå rå Du hör väl och känner det ändå .... ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år. Ett fyrfaldigt leve för Malin; HON LEVE - HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAH :):):);)

2010-10-31 @ 22:57:29
Postat av: Ragnar

Ett JÄTTE grattis på 20 årsdagen från Farbror Ragnar med familj <3<3<3.

Hoppas dagen blir jättekul och att du får några grymma presenter. Vi får fira dig senare.

Många kramar och hurrarop / Ragnar, Marina, Robert, Nicole och Alice

2010-11-01 @ 10:51:01
Postat av: Malin

TAAACK PAPPA och familjen!!! <3

Så sött av er att köpa blommor till mig och fixa med foto och almanacka och allt!!! :D Ulrika kollade min blogg imorse när jag låg i sängen och hon läste upp er kommentar och sjöng er sång för mig så visst hörde jag er!! :D



och TAACK RAGNAR med familj!!! Tänk att du var så sanbb med att kommentera så du hann innan jag publicerade födelsedagsinlägget! :D Allt har vart kanon idag, tack! Blir ännu bättre med alla svenska grattis man får såhär via internet <3 tack tack!



KRAM

2010-11-01 @ 11:35:03
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0