TACK!





Heej på er och tack så jättemycket för alla grattis!!! :D

Fantastiskt med så många grattis!! Räknade faktiskt ihop blogg-grattis, facebook-grattis och sms-grattis och det blev över 100 stycken!! :D Tänk vad mycket en liten hälsning kan göra! Den här dag en fick man även en del kramar, och vet ni vad jag kom på då.. Jag har inte direkt kramat någon sedan avskedet på Arlanda. Man kramas liksom inte här på samma vis som hemma, är det fest ligger det inte i naturen för andra att man kramas när man kommer. Vissa fransmän och spanjacker kör ju pusspuss på kinden men det är ju inte samma sak, man känner inte samma närhet.
Så det var gott att få lite kramar!! :D

Min dag var jättejättebra från första till sista timmen på dygnet! Berättar mer i nästa inlägg!

Tusen tack igen och kramar till er alla!

<3

Kommentarer
Postat av: Kussen Linda

Äntligen skrev du igen! Man får ju mersmak å läsa om ditt äventyr när man väl börjat ;)

Skönt att dagen blev bra... men de sista timmarna då? Skriv snart.

Kram

2010-11-06 @ 16:15:30
Postat av: Malin

Haha tack! Vad glad jag blir :)

Det blev lite knas med det senaste inlägget men nu är allt i alla fall i sin ordning. Mer storys kommer snart! Finns alltid nåt att skriva om, dock finns det inte alltid tid att skriva på :) Kram!

2010-11-07 @ 15:41:23
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Kussen Linda

Men det va ju inte bara du som knasat till det... jag läste på slutet att "allt va bra ...tills sista timmen" istället för till sista timmen å trodde då att nåt tokigt hänt. Skönt att det inte va så!

Kram

2010-11-07 @ 23:19:29
Postat av: Malin

Hehe fast nä, jag såg faktiskt att jag hade skrivit lite luddigt så ändrade till det som är nu!! :) knas! Kram!

2010-11-08 @ 16:39:17
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0