felix i min stad

Ragnar!! Tack så mycket för länken! Huur kul klipp som helst hahaha, jag kollade i förrgår. Skrattade högt massa gånger!! Den dansande tanten! Felix Herngren är ju bra!

 


Brukar vara väldigt hackigt (eller inte fungera alls) när jag kollar klipp på svenska hemsidor men det gick galant att se det här programmet!

Så himla roligt att se, jag känner igen mig i precis allt i videon; omgivningarna, utsikterna, människorna, parkerna, gränderna med mat, taxibilarna, allt! :D

 


Så ett tips till er som vill få en ännu tydligare bild av hur staden jag bor i just nu, är — kolla länken nedan och välj sedan programmet där han är i Shanghai och besöker en Fredrik.

Tack Ragnar för att du visade mig!! Kram kram!

 

 

 


http://www.tv4play.se/noje/felix_stor_en_ingenjor



 

 

 




^


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhh! Felix stör en ingenjör som är så bra :) Har sett alla avsnitt, och måste säga att Shanghai-avsnittet är ett av dom bästa! Jäklar vilken häftig stad du bor i :D

2010-11-09 @ 20:16:35
Postat av: Malin

Haha vad roligt!! Ja det var verkligen skoj, blev supersugen på att se fler avsnitt! Men förstår att Shanghai är svårslaget ;) Taack! Jag håller med! Skulle vilja att alla fick se det jag får :)

2010-11-11 @ 15:03:45
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0