Lycka i Göteborg

Det har hänt massa sedan jag skrev sist!
Göteborg-resan var AWESOME!! Jag och Ulrika hann göra massa under det dygn vi var där haha, galet spårat egentligen. Började med att jag missade tunnelbanan och så var man stressad även den morgonen. Allt var i sin ordning alltså :) på tåget började jag med att spilla ut ullans kaffe på mina vita converse (y) sen gick det bara bättre och bättre.
Vi kom in i vårt rum på våning 4 där vi möttes av en svart husvägg 1m från fönstret vilket INTE var vad vi hade betalat för! En gråtandes ulrika och fotograferandes malin tog rullväskan och gick tillbaka till receptionen. Bestämt klagade vi och klargjorde att antingen får vi ett bättre rum eller så checkar vi ut direkt och får $$ tillbaka. Receptionisten tog det allvarligt och i nästa sekund stod vi i vårt nya rum på 19e våningen med utsikt över heela Liseberg + Nya Ullevi. Vi bara hoppade och skrek och skrattade och nu var det istället jag som grät av lycka hahah. I ren lycka skålade vi i vår champagne vi fått på rummet.

     

Sen bar det av till Liseberg: bergodalbanan, flumride, balder, uppskjutet, flumride, flumride, kållerado, 3Dbio, flumride, kanonen, bergodalbanan, flumride och flumride igen kanske? ;) vinna bilar och spela bort massa pengar på onödiga hjul. :)

Middag på treeevlig restaurang sen till Bersan! Där var det drag, en söndag, vi träffade Kjolman och Lilleman som bjöd hem oss på rosé. galet spår därefter.
"vänta VAFAN har du under fotön, eru ceeepe i huvöt ellör?!" haha herregud, göteborgare alltså..

Ah nästa dag mådde vi ju som vi gjorde..inte mycket att berätta egentligen. Den govindas/harekrishna-liknande lunchen gjorde heller inte tillståndet bättre!! uh.

Men men MYCKET lyckad resa och jag vill tillbaka tillbaka tillbaka!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I tisdags var jag som sagt hos Emma och blev sminkad, det var look-alike-tema och jag fick bli P!nk haha.. det var roligt och jag hade galet mycket smink på mig, som sen knappt syns på bild! :o
Hahaha enastående likt resultat!! ;) Nämen Emma är ruskigt duktig på att sminka!! Däremot är väl kanske inte modellande vad jag är skapt för hahah! Har lånat de två bilderna nedan från Emmas blogg!


 



mmmmycket smink :)




Adjö.

Kommentarer
Postat av: ullaan

Wow, vilken design på skorna! Köpta i götet eller?! ;D

2010-06-12 @ 11:12:38
Postat av: Malin

tack, innan jag ens kom dit faktiskt! ;)

2010-06-14 @ 13:39:30
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0