Gothia Towers

Nä, det är inte namnet på det hotell vi ska bo på i Shanghai första veckan, så långt i planeringen har vi faktiskt inte kommit än. Men vi har som sagt ett par alternativ på bra centrala hotell!

En liten paus från kina- Jag och Ulrika har velat åka till Göteborg jättelänge och vi skulle ha åkt med Louise och Tiffany men planerna blev ändrade och det såg ut att inte bli av någon resa. Men så idag (5:e) bara bestämde vi oss! Så jag bokade en sistaminuten-tågresa till mig och U för imorgon (6:e) ! Haha så nu drar vi och gör götet. Alldeles nyss bokade Ulrika hotel! Gothia Towers blev det! 4-stjärnigt och precis intill Liseberg! Tror det blir toppenbra! :) Ska ta massa bilder.

För övrigt frågade Makeup-Emma mig häromdan igen om jag ville sitta modell för henne. Det gör jag mer än gärna haha, sist va superkul, då fick jag bli Marilyn Monroe! (bild kommer nog upp snart). Den här gången är det look-alike-tema, undrar vem jag får bli :) På tisdag vet jag!

Nu ska jag packa sista!! Som vanligt ute i väldigt god tid ;)





Träffade Ullan efter vi bokat biljetten. Käkade glass och berömde de som sprang Stockholm Marathon! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Taaake my hand and, close your pretty eyes cus it's gonna hurt so much when summer hits
New Nork sky
oh no, it's all done in the mean street"
Jag såg Mando Diao igår på Gröna Lund!! så himla braa ^_^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: ulrika

Riktigt cooool bild, nästan i min klass! Men det kommer malin det kommer!! :)

2010-06-09 @ 22:34:09
Postat av: Malin

Taaack! Jag vet jag är snart där, måste bara gå en kurs i vilka vinklar man INTE ska fotografera ur och hur man ska komponera bilder för att få dem så dåliga som möjligt :) och huvudregeln- redigera ALDRIG bilder. hahah ;)

2010-06-09 @ 22:45:52
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0