"Det var så mörkt..den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något, hoppats på något!"

Åh vill tillbaka till Göteborg. där allt helt plötsligt var så enkelt och man kunde glömma allt och alla här hemma.
Just nu känns inget kul och jag vill bara bort. Tror det är en perfekt tid i mitt liv att resa bort, ett år. :)
Fast jo- en sak är kul: jobbet! Det är grymt kul att jobba på NK. Blir helt glad så fort jag kommer  in där. älskar stämningen, dofterna ^_^ ska jobba imorgon med! Yes!

Nu sitter jag här, efter mitt livs mest misslyckade kväll. blir så ledsen när jag känner mig sådär ledsen. :s
Kunde inte gå och lägga mig direkt, satt först på balkongen ett tag. Men där va kallt och det regnade. Orkade bara en halvtimme. Nu dator- kolla bilder.

Håkan Hellström – Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg

    


och juste-
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt



~


Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0