Bra, Bättre, 6e juli!!

Den 6e juli måste ha varit en av de bättre dagarna i mitt liv!
Först fick jag reda på att jag kom in på Fudan, mycket lycklig gav jag mig ut på stan för att fixa diverse ärenden (banken och sånt). Sådana ärenden som inte brukar va kul men då kände jag att jag kunde göra vad som helst och inte tappa humöret :D  Sedan lite senare under dagen berättar pappa att han har lagt undan en MacBook Pro till mig. Han hade bestämt sig för att jag skulle få en, om jag ville ha en sån.  !! Klart jag vill ha en MacBook!! Jag har ju gått här och velat de senaste veckorna om jag vill ha en PC-laptop eller Mac-laptop.
Det blev en Mac :)
Nu sitter jag här, med min MacBook i knät och bara ler :D ååh jag är så glad. Så himla glad. Just nu känns allt jättebra. Därför blir jag hela tiden sugen på att planera inför festen jag tänkte ha innan jag drar. Så himla sugen på att fira alltihop haha!
Imorgon åker vi till Strömstad igen. Ska bli så väldigt skönt att få komma dit igen. Kände att jag inte fick nog av den staden under den veckan jag var där med Marie :) (bilder från dess kommer f.ö. upp snart! Måste bara föra över lite foton till denna datorn!!)
Imorgon spelar även Timbuktu på Skagerack! Jag vill vill vill se honom.. tveksamt om det är möjligt men det vore för härligt :D Sist han lirade i Strömstad kramade jag honom och berömde honom för hur bra han är och att han bara ska fortsätta med vad han gör! Haha :p
Förresten- besökar-rekord här idag igen! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha att posera med en mac kan inte bli annat än bra! ;D

2010-07-08 @ 12:15:08

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0