Hipp hipp hurraaaa!!


Jag har just fått reda på att den här flickan fyllde år igår!!

Stoort GRATTIS i efterskott till Gugge!! (som nog är en av mina mest trogna läsare och "kommenterare"!<3 )
Hoppas dagen blev jättebra med tårta och paket och mys :)


Så fyllde visst även Magga år igår! Jättemycket graaattis till dig med!! Har tyvärr ingen bild på dig men jag hoppas ändå att dagen gick i ljuvlighetens tecken och att du inte saknar 52:an alltför mycket än ;)



Kramar till er från mig och Shanghai!
<3

Kommentarer
Postat av: Magga

Tack snälla Malin. Du tänker då på allt. Och ni har det underbart som vanligt. Kommer precis hem från Luciafirande i kyrkan på Skeppsholmen. Barn o vuxna sjöng. Vackert som vanligt. Nu blir det resterna av den goda chokladkakan med hallon o grädde.Vi började med en mugg glögg för att värma oss efter kylan utanför.

2010-12-13 @ 20:10:01
Postat av: Gugge

Ha,ha man Tackar hälsning ända från Shanghai inte illa:)

Hade en bra helg med lite kompisar, massa vin, skidåkning o japanskt julbord i Gamla stan.

Kul med din kineskompis. Har hon varit hos dig än? Så mysigt ni verkar ha det o vilket fint luciatåg. Det måste varit en härlig känsla med hemlandstoner. Tjing tjong

2010-12-15 @ 09:56:15

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0