sleepy time

Jag känner att jag inte vill sova.. jag är rätt trött men jag vill inte sova. Det är precis som att jag vill vara vaken så mycket som möjligt de sista 170 timmarna jag har kvar i Sverige på ett år. Jag vill hinna träffa så många som möjligt innan jag åker. Oh jag vill så mycket, men det är bara att inse att man inte alltid kan få allt, eller hinna med allt.
Så har jag även en avskedsfest att planera inför. Att ha fest är så mycket mer jobb än vad man får för sig. Och de som aldrig har fest (stor fest, på minst 50 pers) har ingen aning om hur mycket tid och kraft som faktiskt lagts ned på den.
Men jag älskar att ställa till med kalas, så länge gästerna visar uppskattning, så därför är det helt klart värt all kraft, tid, och alla pengar man lagt ned :)
Idag både handlade och piffade jag och ulrika på kungsholmen inför festen! Var riktigt kul och vi är på god väg! Till slut blev vi så hungriga så då hoppade vi in i bilen och hämtade grek-mat! Mums tills Ulrika gjorde en scooby doo när vi fick syn på en råtta en bit bort....!



Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0