OH HERREGUD

Idag är jag något stressad..!! Det börjar med att jag sitter och ska skriva ner lite grejer jag måste fråga Vivian om idag.. så kommer jag på tusen saker till som jag borde kolla upp/fixa. Såklart!! Alltid ska man fixa och ordna ända in i det sista! Sedan ringer Ulrika och kan berätta att vi måste fixa medicin mot Malaria och att hon just gjort det. ! Då är det ännu en grej jag måste ordna idag.
Har nu suttit och ringt runt, till Resurs Bank, SEB, Tele2, till pappa om inte svarar.. Nu pratade jag just med Hälsobarometern men dit kunde jag inte gå för Malaria-"vaccin" utan måste till ett ställe vid Hötorget. Herregud hur ska jag hinna med allt idag..Jag måste ju packa ner allt snyggt och tätt och fint i väskan också. nu har jag bara lagt i allt som jag (antagligen) ska ta med.
Om 10 min ska jag träffa U, Vivvi och Louisen här vid mig så ska vi snacka kina och avskedshänga i en timme :)
Sen ska jag till Forex och Hötorget då.. Då får jag sällskap av Anton!

Har lite bilder som ska upp också men det får jag fixa i eftermiddag :)
Wish me good luck ...

^

Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0