jag tror jag ska ta en kopp te :)

För första gången på väldigt väldigt länge kan jag slappna av angående Kina-planer. Känner inte av den där konstanta stressen jag känt under den senaste tiden. Tar liksom en kom te lite då och då, hela tiden haha :)
Igår (onsdag) fixade jag och U allt i stort sett som vi behövde. Hälsobarometern för att få fler stämplar, Ambassaden för att ansöka om visum, Swedbank för att fixa med CSN, brev till CSN och brev till Kina och Fudan !
Så jäkla bra gjort att vi klarade av det på lite drygt två timmar! Mycket tack vare Ullans föräldrars bil som vi fick låna! :)



Vi firade på kvällen genom att hyra film och äta popcorn och bara vara allmänt glada :) Detta gjorde vi tillsammans med Louie och Spången! Myycket trevligt :)



Lärde mig göra sånna här bilder idag, ser ut som typ dockskåp ju! Tilt-shift! :D

Hojta till louise, så berättar jag för dig! ;)

 


Kommentarer
Postat av: u

ja det är ju tydligen skillnad på te och te. En te utan tillsatser nästa gång, tack! (;

2010-08-06 @ 09:08:09
Postat av: Louise

Men ooh coolt :D vill kunna!

2010-08-09 @ 21:53:05
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah! Vadå jag trodde alla gillade Te a la vino blanco :D

2010-08-10 @ 01:34:41
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0