<3

Åå haha Mamma!! :') Jag hittade just din lilla present i resväskan! Det var verkligen alla dina finaste klistermärken. och bilden på mini-marie 6 år gammal!<3
Puss :*
Nu har jag och U sovit i flera timmar..känns bättre nu i kropp och knopp :)
Vid 6 skulle det kommit hit någon kines med frukost-biljetter (inte frukost-baguetter som jag trodde ulrika sa först) men de har inte kommit än..

Ooh nu är det massa fina upplysta skyskrapor här runtom oss när man tittar ut genom fönstret! :)

Btw. här är det fuktigt och varmt som om man steg in i en bastu varje gång man går ut och håret bara krullar sig, det luktar konstigt överallt, kineser som skriker och tutar på varandra, smutsiga pengar och långa naglar..och ljud precis överallt. Love it! :)

Ulrika alldeles nyss: Alltså fatta att vi är i Kina!!? :O
Haha jag håller med! :S :D

Nu blir det till att fixa kina-frillan och strax ska vi ut och hitta nåt schysst matställe! Lite hungrig är man allt :)


^

Kommentarer
Postat av: marie

Tack för att du kommenterar! Alla borde göra det :)

2010-08-25 @ 18:13:44
Postat av: Malin

haha va?

2010-08-25 @ 18:16:04
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Marie och Torsten

Nihao!!!!! Shanghaaajjjjdivas!!!Heeej lilla gumman!

Gäu va chöönt att flygresorna gick bra OCH att ni inte blev träffade!

Härligt att Ni är incheckade och allt verkar ju flyta på bra.Vi har också haft det väldigt fuktigt men det beror på regn i stora lass :):) :) Ankan har med ALLA andra barn fr Norrmalms skolor varit på Skansen hela dagen och blev både sjuk, febrig, kall etc men gick ändå iväg på sin basketträning för en stund sedan??!! Pa och jag har jobbatjobbatjobbat och avslutade dagen på gymet! NU längtar vi efter Dig /Er så det så!

Jättekul att Ni bloggar å skriver å in med foton å allt - vi kollar typ hela tiden:)

Hundratusen kramar och pussar from mothermother

2010-08-25 @ 18:21:56
Postat av: Torsten & marie

Jalla Jalla! Först hittade Mamma 2 gulliga Malin bland trosorna och se'n hittade jag 2 gulliga Malin bland kallingarna!! Längtar när man ser ditt gulliga ansikte!!

Har Du kollat mailen? Lennart har redan kontaktat sin bekant i Shanghai. Kolla och läs. Hajar inte all wang men det gör säkert Ni. Snällt va!

Btw fick Du med dig Shanghai Divas-plattan? eller är Ditt fodral kvar här någonstans?

Vi hörs "Let's skype rattle and roll" PAPA

2010-08-25 @ 18:28:07
Postat av: Malin

Heej!! :D

Haha hitta mitt gulliga ansikte bland trosor och kallingar låter ju inte lite suspekt... Jag gömde fina^^ foton på mig i mammas låda som en liten surprise när jag har åkt. Härligt att det gick hem, haha ;)

Jag har inte kollat mailen men ska göra det direkt!!!

Shanghai Divas är inte med hit, det ligger faktiskt kvar i mitt blå skiv-fodral i mitt rum (CD-skåpet).

pusss

2010-08-26 @ 12:47:09
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0