12 dagar...

Nu är det bara 12 dagar kvar.. Om 12 dagar sitter jag på ett flyg på väg till Kina! Uh, kan knappt tänka på det. Jag kommer gråta massa där på Arlanda, vare sig jag vill eller inte haha. Sist jag åkte till Kina skulle jag "bara" vara borta i två månader. Då grät jag en massa massa tårar :)
Jag tror att man gråter för att i den sekunden man står där med resväskan i handen på väg att gå igenom en port,som de andra inte får gå igenom, kommer man på hur mycket de personerna betyder för en. Ens familj omges man av precis hela tiden. Nu ska jag helt plötsligt befinna mig 800 mil bort från alla! :) en mycket speciell känsla.

Fudan.. snart är jag där!


Har ju glömt att berätta om att jag träffade Vivian och Louise häromdagen och så fick Vivian berätta massa om sitt Shanghai-äventyr och hon gav mig lite tips m.m. :)


För övrigt så slog vi besökarrekord här på bloggen igår igen! :D Kanske tack vare Marie som gjorde lite reklam för mig på fejjan! Det tackar vi för ;)


^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag slår på stort och kommenterar redan nu ;)

Men ja du kommer nog gråta en massa på flygplatsen men det löser sig. Jag var helt skakis den dagen jag åkte till USA och grät en massa hela dagen men försökte lugna mig och sen när vi stod där vid säkerhetskontrollen och jag skulle krama alla hej då så brast det totalt. Det var en helt overklig känsla, men man klarar det! :-)

2010-08-19 @ 02:57:36
Postat av: Malin

Haha tack för peppet! Nä men ja man kommer nog ha en jättekonstig/läskig/fråmmande/skrämmande känsla den dagen.. Aja skönt att jag har ulrika som jag kan gråta tillsammans med ;)

Tackkkk för kommentaren jempa :D

2010-08-19 @ 11:14:43
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0