"Som en ström som far mot djupet..drar längtan bort med mig."

KINA! Jag mailade ju Martin på Nordic Centre och har även fått svar nu! Det var ett positivt svar och han verkar väldigt trevlig och vettig. Hoppas verkligen att vi kan fortsätta ha kontakt när vi är i Shanghai. Vore en trygghet på ett sätt att veta att det finns några på skolan som man kan prata med- på svenska.

Mitt bloggnamn ShanghaiGinger:

Det var när jag var i Hong Kong med Vivian och vi gick på Kelly Chen’s konsert. Arenan blev snabbt fullsatt och jag tittade mig omkring. Hur mycket jag än såg mig omkring så kunde jag inte hitta någon som inte hade svart hår. Jag var en av väldigt få västerlänningar där (någon mer måste det ju ha varit?) men jag var garanterat den enda naturligt rödhåriga där inne då! Det var faktiskt rätt ballt haha. Jag var HongKongGinger då! :)



Svårt att få en skarp bild i en stor arena men leta själv efter icke-svarthåriga ;)


Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0