mammas dag <3

 



Idag är det Mors dag och det uppmärksammas såklart här!! :)

Tusen kramar till mamma! Hoppas du mår extra bra idag och att ni hittar på nåt fint eller äter nåt gott idag :)

Bilden ovan är från Brunchen på Westin Hotel här i Shanghai i Januari i år, på tal om att äta gott!!!!!


Massa massa kramar till dig, mormor, också!! Oj jag saknar dig och hör om allt du får vara med om. Fantastiskt att du är sådan fräsching trots allt!!

Jag har många idoler men idag är det ni två som är de största :)





Ps. Alla andra får också kram!

 



xx


Kommentarer
Postat av: mamma

TACK söta Du för fint inlägg <3

Jag ringde mormor direkt och vidarebefodrade Din hälsning till henne <3

Ja, det är kul med Mors dag.Ännu roligare är att man fick bli en mor!Måste vara den största gåvan som finns i hela världen :) Särkilt om man får barn som är som "banet malin"

Härlig bild på morsorna på kalas:)Det var ju en fantastiskt rolig kväll!

Dansa dansa - love it!

2011-05-30 @ 18:50:22
Postat av: mamma igen

Glömde skriva att mormor hälsade så mycket tillbaka till Dig<3 och att jag blev firad av mina andra två sötnosar:ankan o surr<3<3

2011-05-30 @ 19:26:48
Postat av: malin

sv: jaa har precis hyrt "i'm not there" faktiskt så ska se den snarast :D

2011-05-31 @ 23:21:48
URL: http://ungeee.blogg.se/
Postat av: Tiffany

Kram! <3

2011-06-01 @ 01:25:33
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0