bloggen är 病了。。

Ja sådär lagom matchat med att jag varit sjuk så har även bloggen blivit sjuk :(

Förstår inte vad som hänt och varför headern inte vill synas. Nu kan inte ens jag se den utan det är endast vitt och står med liten text ”shanghaiginger” i svart uppe till vänster.. Är det så ni också ser det?

En Olof kommenterade och sa att det måste ha med ”Webläsarkompabilitet” att göra..
varför har det funkat förut då?? :/
Jag kan inte minnas att jag gjorde nåt konstigt..har hållt på en del i koder ju så jag är försiktig för jag vet att råkar man radera något så kan hela kalaset bli inte-kalas..

Åh jag behöver hjälp haha :)




Tja, för att skriva nåt mer än bara gnäll...före hair-cuttet (hua långt men slitet!) och efter. Bilderna är verkligen inte kalas (ah, det e ett bra ord, funkar alltid) men man ser skillnad på håret iaf :D


^

Kommentarer
Postat av: Baba

Jorå, det är så vi ser det också! SJUKT! Krya på både Dig och bloggen/Kram

2011-03-10 @ 16:25:11
Postat av: Louise

Vad fint håret blev :D nej ser inte heller nya headern,bara nu när jag ska kommentera :O krya på er! ;)

2011-03-11 @ 11:04:12
URL: http://luslouise.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0