Thailand dao le!

Hey alla!

Vill bara saga att allt gick bra och jag ar nu i Thailand, i Bangkok. Ooh sa varmt och skont det ar har, och alla thailandare- sa himla snalla och vanliga och glada mot en! Jag gick runt i omradet dar jag bor just nu, ikvall, och folk som bara gick forbi sa liksom hejhej! och log stort, fast jag sjalv knappt sett dem haha! Oh :) Ar sa glad over att va har nu, man va ju lagom nervos innan att resa helt sjalv till nagot man inte har en aning om hur det ar..och flygradd ar man till raga pa det.

Aja maste logga ut nu fran datorn jag hyrde.

KRAMAR till alla!

Kommentarer
Postat av: Kussen Linda

Bra och modigt gjort att klara resan själv! Ha nu en riktigt härlig semester :) Hoppas du får möjlighet att uppdatera oss om vad som händer där också!!!

Kram kram

2011-02-06 @ 14:06:07
Postat av: Sara

Heeeeej!!! Åh va skönt att allt gick bra och att det verkar vara toppen!! Blir så avis!!! :D Vill också ha värme! Ha det hur bra som helst!! KRAMAR!

2011-02-06 @ 14:15:57
Postat av: [email protected]

Va skönt att resan gick bra, nu är det bara att koppla av, sola och bada och dricka pina colada mer behöver man INTE göra!!

Ha en superhärlig semester!

Kramar från Vällingby

2011-02-06 @ 19:39:44
Postat av: Marie

Jag vill också va i Thailand! Btw var Emma där alldeles nyss, och Sofia som jag tror du träffat på nån fest med Anders och Micke ska dit, så det känns ju bra att jag slipper...nej men kul att du reser lite ensam, det är kul, man lär känna roliga människor :) (som om jag gjort det skitmycket? haha) Vill iaf se massa härliga bilder sen! puss och kram

2011-02-08 @ 20:15:01
URL: http://mawar.blogg.se/
Postat av: Åsa Larssson

Heja Malin!! Så himla coolt att du åkte ensam till Thailand! Hoppas att du får en skön ledighet med massor av sol och bad.Var och klippte mig i dag o min frisör hade rest ensam till Thailand i jan.



Heja Malin!! Så coolt att du stack i väg själv! Hoppas att du får härliga dagar med massor av sol och bad.Här är det -5 och JÄTTEHALT:-( Kramar från Åsa Christer Fanny o Santoz



2011-02-10 @ 00:03:08
Postat av: mamman

Heej!!!Saknar Dig OCH Din blogg JÄTTEMYCKET!

Ser fram emot när ni är "hemma i SH" igen men tills dess önskar jag Er de bästa dagarna i soliga Thailand!!! Kramar i massor

2011-02-16 @ 15:54:22

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0