ZHUJIAJIAO

Det är alltid så svårt att få till blogginlägg när man vart iväg på stora äventyr. Antagligen för att jag har så sanslöst många bilder så det tar tid och blir svårt att välja ut vilka man ska lägga upp. Sen tar det ju tid att skriva också. Men jag tänkte att bilderna får tala för sig från den här trippen (staden uttalas [DjoDjiaDjiao] ). Lägger upp lite smakprov till att börja med :)

Kiat, Jag, Frankrike-Wehi, Tobi, Frankrike-Joseph, Korea-SooHuyn, Frankrike-Elodie och Japan-Eriko!              Osså var ju Gilles med som tog kortet :)

 

Gick igenom den lilla staden för att komma till själva byn vi kom att tillbringa dagen i. Det var liksom förort.

Förort men ändå så fint överallt.



Sen kom man till de små gränderna med shoppar, matstånd och alldeles för mycket folk :)


Så helt plötsligt var man vid kanalen som går genom hela byn. Folk bor alltså mitt i allt detta.

 

 


Kommentarer
Postat av: Vivian

nice pics!! =)

2010-09-26 @ 18:34:22

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0