"söstra mi!"

Vet inte om det funkar i plural och men ja jag saknar mina systrar!
Fula miner, sånglekarna, 23:30-nivån, kopp, tuss och godnacho!

Så igår när jag har gått o lagt mig med Booken, skulle bara kolla mail och facebook, så började jag chatta med Sara. Ulrika hade precis somnat så jag var tvungen att vara tyst och kunde därför inte skypea. Men då kom vi på den briljanta idén att skypea fast ingen sa nåt, utan skrev på skype-chatten! Hahaha fnissigaste samtalet på länge! Fula miner var det gott om under den halvtimmen kan jag säga! xD Galet bra sätt att chatta på, man slapp skriva alla "haha:n" för man såg om den andra skrattade och då kunde man skratta tillbaka hahah :D
Oh sen sov jag gott :)

Ja juste, jag tycker att ni ska ändra profilbilder på facebook!! :













<3

Kommentarer
Postat av: Aaaanniikaaa! :D

Ååååååååh!!! Vilken finfinfin bild!! :D Skicka den så kaaanske jag byter ;) Jag saknar dig med!! Men hallå, när ska vi skypea?? För övrigt ska vi sjunga Stilla natt på luciatåget! Hahahahah! Jag kommer döö!! Hahaha!! Pöss

2010-11-26 @ 19:29:06
Postat av: mamma

Men då undrar "vän av ordning" vad det är för kul med att sjunga Stilla natt under ett luciatåg? Det måste bara var en Sune grej - eller???

2010-11-26 @ 22:20:31
Postat av: Kussen Linda

Förstår att du saknar...jag saknar er alla tre <3 Superfina bilder Malin!

2010-11-26 @ 22:20:55
Postat av: [email protected]

Tjing tjong<3

Vilka natutliga skönheter så himla fina bilder.

Bra jobbat av dina päron o få till 3 godingar:)

Kan tänka mig att det blir ett häftigt möte med dina kära efter så lång tid.

Kommer ihåg när jag var i Israel o jobbade på kibbutz i 3 månader i din ålder o fick ett brev skrivet av pappa. Det var stort. Vet inte var det finns nu för det skulle vara roligt o läsa. Tror jag ringde hem en gång annars var det brev som gällde. Inget bloggande precis på "stenåldern".

Kram kram

2010-11-27 @ 10:39:41
Postat av: Surr

Hahahaha jaaaaa!! bästa skypesamtalet ever!!! :D :D:D hahah Stilla natt! Bojan du kommer inte kunna hålla dig! :p Väldigt fina bilder på oss men skicka då så vi kan byta :D KRAM!

2010-11-28 @ 12:37:32

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0