ladies night!



I onsdags natt var jag i det där högsta huset där..!
Det var ladies night vilket innebar gratis inträde + gratis champagne för alla tjejer hela kvällen!
Killar fick betala 100:- i inträde och sedan även betala för all dricka.. galet. Jag åkte dit med Luna (Ukraina) och Beckham (Turkiet), Ulrika var förnuftig nog och stannade hemma och pluggade. Men jag kände mig verkligen sugen under dagen på att hitta på nåt skoj på kvällen. Så dök det här upp och klart man hänger på! Får väl erkänna att jag hade behövt plugga (gud vad det går undan på lektionerna nu!!) men ibland måste man få unna sig lite sånt här också mitt i veckan :D
Liveband spelade hela kvällen och de gjorde grymma covers av alla "hippa" låtar just nu. Det är sällan det faktiskt låter bra när någon sjunger en Lady Gaga-låt eller Black Eyed Peas eller så, men det här bandet var riktigt bra!!
Är inte säker men tror att det är ladies night i Financial Center varje onsdag. Det finns väldigt många ställen här i Shanghai där "ladies night" förekommer då och då. Oftast onsdagar. Då är det gratis gratis gratis hela kvällen för alla tjejer. Kalas ju! Det dumma är ju att det är mitt i veckan och jag börjar 08.00 dagen efter. Antagligen därför jag inte varit ute en onsdag här tidigare..  Hur som helst- jag tog mig till skolan igår 08.00!! Skulle banne mig inte gå ut en onsdag och sen sova halva nästa dag och missa skolan o allt utan "nu valde jag att gå ut, då får jag se till att orka upp nästa dag". Det är svårt att tänka så men man måste..





Very funny! :)
^

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh nu har jag inte kommenterat på superlänge!!!! Men jag har läst :) jag har haft så mycket för mig, så jag har knappt sovit eller varit hemma heller för den delen. Men nu har jag lagt upp några bilder på min lägenhet iaf så ni kan se! :D får lägga upp fler när det är städat överallt, tog bara på de som var städat nu haha. Saknar dig!!! puss puss

2010-11-26 @ 18:26:31
URL: http://mawar.blogg.se/
Postat av: marie-again

Ladies Night! Like it!Måste bara fråga, kommer man upp ända upp i handtaget, jag menar närmast himlen eller är man prick under? Vilket ställe, vilken utsikt!!!Vill höra mer om den kvällen.Tänk att Du kom upp och gick till skolan! Mammas flicka;)

Jätte häftiga bilder!!!

2010-11-26 @ 22:38:00
Postat av: Vivian

oh yeah ladies night! synd att de inte har nåt sånt här :p (vad jag vet av iaf). klart man måsta få unna sig såna kvällar oxå ibland! asbra att du kmr upp dagen efter för hinna till 8.00 lektionen! vet att det är väldigt svårt från egna erfarnheter... :p hehe!

2010-11-27 @ 20:18:47

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0