very, very nice

Så! Nu har jag suttit himla länge med det här, man blir som beroende! Men det är riktigt kul faktiskt, nu känner jag mig nöjd för idag. Fick till det där på kommentarsidan, nu är det mesta svart, vitt och rött. Tycker det ser snyggt och enkelt ut, behagligt att titta på också.

Älskar klockar för övrigt!! Snodde med mig den från min gamla blogg haha.
Nästa gång jag sätter mig och fixar med det här måste jag få bort länkarna i huvudmenyn! Haha just nu kallar jag "måbra" och skit för 'schyssta sidor' haha men jag förstår verkligen inte hur man ändrar!

Nu kallar sängen, imorgon ska jag försöka författa en vettig inledning till vad den här bloggen egentligen är för blogg! :)






Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0