Tonight’s gonna be a good night

&q

 



Heej hej!

 


Okej jag har varit ute och stojjat en del sista tiden då det har varit provresultat som firats, födelsedagar som firats och basketlag som firats!


Efter en kväll ut har man ton av snygga(?) bilder haha. Vissa är faktiskt någorlunda fina, så tänkte visa er lite bilder på mina roliga, snälla, snygga vänner jag hänger med! Dock märker jag alltid i efterhand att jag lyckats få med mig själv på typ..många..av bilderna haha :D Det får ni stå ut med ;)

 

 

Haha, här är jag och Aoileann (Irland) med vår för den kvällen nyfunne tyske vän! Jag kallar honom Burrito. Ruskigt kul kille. Vi var ett helt gäng på Helens först, men så slutade det med att bara vi tre drog ut själva och vi hade såå roligt sen haha galet många skratt den kvällen :D Taxiresan in till stan e typ alltid något av det roligaste också, snacka halvdan kinesiska med 师傅 / shifu / chauffören och lyssna på musik högt (ofta kinesisk då det är svårt att finna amerikansk radio verkar det som hahah).



Vi två älskar att dansa! Haha ibland bestämmer vi oss rätt impulsivt för att gå ut, så åker vi direkt till stället, inget för eller så och ba dansar till inpå småtimmarna haha :)




Fredag på Helens och kamerans "fish-eye-effekt” gick på högvarv hahah! Överst: jag och U med vår granne Kaili (Österrike), hon bor i rummet bredvid oss på dorm. Ulrika sprang ner till shoppen o handla glass åt oss tre för att föra med annat än dryck för en gångs skull! Perfekt!

Underst: Jag och Erik. Halv-amerikan halv-norsk!

 

uot;>

Sedan drog vi vidare till klubben Park97. Gick dit för första gången för ett par veckor sedan, tycker verkligen om det! Där blir det alltid kul! Gratis inträde, drinkar kostar 55, vilket är typ ”medeldyrt” för att vara kina.

Där träffade vi några norrmän från Oslo som vi stött på kvällen innan! Vidar, Torbjörn och Henrik :D

Över: jag och Vidar haha, återigen <3 fisheye!

Under: Jag och Henrik, haha ingen annan ville dra vidare så vi stack till M2 efter och blev kompisar med bartenderna och så hittade vi den här lappen som visst var jätterolig för sen var den med på varenda bild haha!





Sen var det lördag och födelsedagskalas!! Yokia (USA) fyllde 30 och hade hyrt ett rum, Shark Room, på Park97 (jag vet, vi drog dit igen!). Där inne är detett stort akvarium på ena väggen med hajar! Yokia var såå vacker den här kvällen. Hon hade sagt till alla att det var tema ”sexy in black”, så bar hon denna snygga partyblåsa! :D



Jag och Saloni (Indien)! Kolla hennes hår! Runt mig! haha! Superlångt, och superfint!! Ofta är ju långt hår sådär riktigt... trött! Men hennes är som taget ur en shampo-reklam :D




Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0