<3


 


Idag är en mycket kärleksfylld dag!!


Det är pappas och mammas bröllopsdag! <3

Känner mig såå lycklig idag, har bara tänkt på glada saker haha, kan inte sluta tänka på den 8e maj 2004.




En av de roligaste dagarna i mitt liv, en helt fantastisk upplevelse, att få vara med på sina pärons bröllop och faktiskt minnas det då man var 14 år!! TACK för att ni inte gifte er tidigare haha :D

Inte klokt att det gått 7 år.. känns så nyligen vi sprang runt o stressa till frisör, drog till fotograf, till Mika, till taxi, till Stadshuset, ut från Stadshuset ett par minuter senare, till båten, till restaurangen och därpå dans inpå småtimmarna med liveband och 50 superglada släktingar + vänner. Det var så otroligt roligt och jag är så glad för er skull och för att ni fann varandra för typ 25 år sedan.. Åh :D Hoppas man själv kommer ha ett lika bra förhållande och få så snygga brudar till döttrar. Haa ;D


Saknar er så mycket, tur i alla fall att internet finns :)

 

 

DETTA SKA FIRAS HÄR PÅ BLOGGEN!!! haha :D



<3 <3 <3 <3 <3

5 hjärtan för oss 5

 



^


Kommentarer
Postat av: päronen

Tack <3 lilla gumman för <3-ligt bröllopsdagsinlägg

<3 <3 <3 <3 <3

2011-05-08 @ 19:07:58
Postat av: Sven Englund

Fint inlägg! När jag såg stadshuset trodde jag först att: "Nu har hon bestämt sig för att åka till Sverige i höst..". =)

Yohei kommer eventuellt med till Sverige en månad i sommar, så ni kanske kan guida oss i el Stocolmo då? =)

2011-05-12 @ 11:18:52
URL: http://svenenglund.se
Postat av: Sven Englund

Och som vanligt kommer headern fram efter att man kommenterat, bra incitament/morot! ;-)

2011-05-12 @ 11:21:12
URL: http://svenenglund.se

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0