Hipp hipp hurra!

Hej alla! Mitt i allt 学习ande inför provet vill jag bara säga grattis till kusin Nicole som fyller 16 (!) år idag!
Inte klokt känns som att jag fyllde 16 nyss!! Hoppas du får en skön dag och käkar massa tårta! :)
Grattis  grattis 住你生日快乐!!!




^^^


Nu är 听说-delen avklarad (hörförståelse), texten i provet var den här gången i endast tecken, det stod alltså ingen förklaring nånstans på engelska eller så. Och läraren pratar endast kinesiska med oss, JA- man känner av framsteg inom kinesiskan just nu!
Plugg plugg plugg, hoppas det är bra med er!  再见!!






ny favoritbild från mitt Shanghai<3

^

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Hej, och jättetack för grattiset. Jag hade en jättebra dag. Många kramar Nicole (via pappa)

2011-02-01 @ 09:39:58

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0