Världen är allt liten, så även Internet.

Är inte det här ganska galet:
Jag fick igår en kommentar på ett av mina första inlägg här på bloggen.




Haha sjukt bra! Jag och mandariner alltså! ;)

Tack för din kommentar! Vi har lite kontakt nu, så hoppas jag du får vara med i år igen, vinna detta stipendium och sen få äran att få vara med om det jag är med om just nu :)


För er som inte redan har gjort det, läs det här inlägget för att få reda på hur det kommer sig att jag är här! Det är ett långt men skoj inlägg! :D


^

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så mycket, Malin :) Ja, internet är allt bra litet va ;) Och du ha det trevligt där borta i Thailand!!

2011-02-03 @ 22:12:17

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0