tråkiga nyheter hemifrån..
även sådant bör få inlägg tillägnade sig..
det kommer att vara tomt utan er men ni finns alltid med oss.
ett Strömstad utan er kommer att vara annorlunda.. kan inte minnas hur små vi var första gången vi sprang över till er för att sen få glass! :)
kommer att sakna dina (halvgoda) superfina nybakade tårtor man fick levererat till verandan.. :)
och kommer att sakna din gräsklippares ljud från varje gång man passerade er.. :)
det lilla hjärtat ni gav mig i somras ligger på mitt nattduksbord här i mitt rum. tänker på er varje gång jag ser det.
må ni ha det bra tillsammans nu. det vet jag att ni har.
många kramar till paradiset.
:(


<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fantastiskt fint skrivet!!

2011-02-27 @ 18:17:12

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0