jag är Lucy In The Sky jag är högt över molnen!

(obs! should be played out loud!!)



ok då kör vi igen, ska försöka värma upp här och skriva lite varje dag. är supersugen på att skriva av mig, dock gillar jag inte att inte skriva om något särskilt utan bara typ nämna 'vad jag gjort idag’. så neutralt/lagom/TRIST så in i bomben, så vida det inte finns med grymma storys eller bilder..  Snart är det shanghaiäventyr igen och jag e astaggad. Nu händer det så mycket hela tiden och jag älskar det. livin’ the dream. lite så känns det just nu :D för härlig känsla.

hundratals bilder har redan knäppts av sedan jag kom hem och jag har massa jag vill visa er här! ni som har facebook ser ju en del där. kul för er!
för er som redan har lagt märke till det, jag gillar inte riktigt versaler. de är så stora och gör att den lilla texten kan se hård ut. kan jag tycka. lite punkter sådär här o var gör inget heller. jag vet att det är fel, men ibland får jag götta mig i att skriva såhär. en svenskalärare hade väl blivit galen om hon läste det här. jaja, detta sker alltså inte alltid, utan när jag får lust med det. och på min blogg bestämmer jag! ^^

klockan är hundra just nu och jag sitter här och får lite ont i både nacke och rygg.. ögon också då den enda ljuskällan i rummet är datorskärmen (en syster ligger och sover i samma rum).
Det är kanon toppenväder v a r j e dag just nu (nu blir det väl regn imorn bara för att jag skrev sådär..) så jag kan ju inte sitta och blogga under dagtid, då är det båten, playan- och jobba på brännan som gäller, inge dator! Haha så det innebär att lite såhär nattetid får bli min bloggstund. gör inget för mig, jag e nattmänniska. Carpe Noctem!




Kommentarer
Postat av: mamma

Mitt minne av Dig sommaren 2011:Veronica Maggio!

2011-08-14 @ 15:19:25
Postat av: ~ Malin ~

Haha! Jaa... det är nog mitt minne av mig själv och sommaren 2011 också..!! :D

2011-08-14 @ 15:27:04
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0