Heat och hemligt projekt!



Heej!!
Jag är dålig på att skriva här nu ändå, trots min fina nya rivstart där.. Jag berättar snart vad det är jag sysslar med istället som tar sån tid :) Måste bara fixa och förbereda lite sen så berättar- och visar jag för er :)
Tänkte att jag i alla fall kunde visa några bilder från ikväll. Jag och Sara cyklade in till stan och mötte upp Josefin, så gick vi på Heat och käkade god thaimat!! Hade aldrig varit där förut så tyckte det kunde vara kul att prova på. Det var sååå gott!! Smakade faktiskt riktig thaimat! Och det vet jag är svårt att få till, då jag nu äntligen har varit i Thailand och vet hur äkta thaimat ska smaka :) Så om ni någonsin är i Strömstad, ät på Heat nere vid Torget!
För mig som kines känns ju det mesta dyrt här, men min rätt tror jag kostade 150 typ och så delade vi på en flaska vitt som kostade runt 300. Allt var hur som helst riktigt gott och mycket trevligt sällskap var jag med :) Är så nöjd med kvällen och att jag äntligen fick dra in till stan!! Har gått ett par dagar nu utan att ha förflyttat mig från vårt område här, så jag har tjatat på Sara att hitta på nåt i stan nån kväll. Ikväll, äntligen! :D

Nu ska jag sova och sen fortsätta fixa med mitt lilla hemliga ”projekt" här :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

hello:)

Ja, så var vi där igen - Du och jag - och kontakt via Din kära blogg!

Kul med Sverige bilder - känns ovant!

Men det är lika kul att läsa Din blogg härifrån som när den är därifrån. see u tomorrow:)

2011-08-14 @ 15:13:17

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0