the time, dirty bit.

&q

Älska fisheye-effekten på min kamera! Bästa partytricket!! Hahah!

Här är jag och Michael, som också bor på 5th floor på sushe / dorm!

 

Blev en utekväll på Helens igår för min del och sen lite efterfest.

Julio (Spanien), Alireza (Iran) och Michael (Australien)!


Så himla rolig och härlig kväll detta var!! Hoppas er fredag också blev braaaa!

******
Det var fantastiskt väder idag! Som svensk sommar typ!! Så varmt och skönt och jag var på superbra humör så jag firade med en glass:

Ah och den var ungefär lika god som den ser ut. Inte särskilt god alltså. Så kastade den haha, men det gör inte så mycket då den kostade typ 3Y. Här ligger priserna på pinnglassar mellan 1 och 10 typ!


Butik med endast rör!(?)


Fina rester av en fin cykel vid en cykelaffär. Det roliga är att de faktiskt använder delar från sådana här cyklar då de behöver laga andra! :p





******


<mce:script uot;" />


Imorgon åker jag hit!! (bilder från Google) Till Zhangjiajie! En stad som ligger i nordvästra Hunan-provinsen och detta område är en nationalpark som även står med på UNESCO:s Världsarvslista.
Filmen Avatar, ni vet med de blå figurerna, filmades delvis här. Ni vet ”Halleluja Mountains”, det är bergen i Zhangjiajie!


Ska bli mycket spännande att åka! Åker genom skolan då Fudan ordnat denna resa. Fanns massa olika alternativ på detinationer man kunde välja mellan. Jag och 99 andra utländska elever åker till Zhangjiajie! :D
Tågresa: 20 timmar!






Så det blir en veckas paus här igen.. Se till att kommentera flitigt under den tiden vettja på både nya och gamla inlägg!! :)


Glömde visa den här fina kameraväskan jag köpte på fakemarknaden. 30Y! Dock är det ju Canon..och jag har Olymus systemkamera haha.. Meh..jag har ju en Canon kompaktkamera nu! Så det e ok tycker jag.. ;)

KRAMAR!
^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin,ha en jättetrevlig och rolig resa nu.

Många kramar från Nicklas & Karin

2011-04-09 @ 19:37:37
Postat av: Anton

Åh fan vad coolt! Jag vill också till avatarplaneten!! Saknar verkligen att resa runt och upptäcka nya häftiga plattser.. Ta bilder!! (men det lär du ju göra ;)

Kramkram

2011-04-10 @ 14:48:07
Postat av: Christian Spångberg

Ser ut att vara en rörig affär det där! Men nog kan det rulla in lite kosing...



Jag vill också till de där bergen! Ta med mig dit!



p&k

2011-04-12 @ 00:26:40
Postat av: Louise

Hoppas du har en toppentripp :D du får lägga upp massa bilder sen :) drömde att jag var i Shanghai i natt haha <3

2011-04-13 @ 11:52:01
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Sharon

Hi



My name is Sharon and I am Chinese girl living in Sweden. You have a very interesting blog and I would like to keep in touch with you but didnt find your contact information on the blog. Would you please contact me by email?



Best regards

Sharon

2011-04-14 @ 14:19:02
URL: http://www.mittensrike.se
Postat av: mamma

Heej:)

Nu är Du kanske tilbaka i SH igen.Förstår att tågresan var jobbig, antar att ni inte hade sovkupé?

Hoppas,hoppas ni hade tur med vädret för då får vi se många fina bilder.

Vad spännande att få åka iväg till en sådan spektakulär plats tillsammans med så många andra studenter!Hoppas Du hade rätt packning med och sköna skor att gå i!

KRAMAR o pussar i massor<3<3<3

2011-04-15 @ 10:43:57

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0