waka waka

Nihaaao här är klockan 05.00 och jag är just hemkommen från bästa utekvällen någonsin haha. Ulrika duschar så jag tänkte att jag lika väl kan skriva nåt här. Vi var på ett ställe som heter Muse och dit måste alla som kommer hit gå!! Sjukt bra. Alla låtar man ville höra kom. Jag önskade låt- och den spelades. Vi var ett gäng på 11 pers och alla bara dansade ända till 04.30 när stället stängde. aaah roligt :D Dock trodde jag att de skulle ha öppet till 07...det brukar ställen ha här. Eller, ställen stänger när det inte är så mycket folk kvar..är det massa kvar vid 7 fortsätter de att ha öppet. Idag var ju torsdag så då stängde de "redan" vid halv5 ;)

GODNATT!
Bild från Google på en del av Muse!

Kommentarer
Postat av: Vivian

oooh!! gick ni ut på en torsdag?? var det ljust än när ni kom ut? jag tror jag var ute en gång tills 6-tiden kanske? solen var redan uppe då :P

Go Malin!

2010-10-01 @ 00:28:54
Postat av: Malin

Ja vi fick ju lov igår, det var ju tvunget att firas :)

Vet inte om det var ljust när vi kom ut men när vi gick och la oss är det det iaf. Fast det är det ju typ alltid när man går ut hemma också och kommit hem haha.. :)

2010-10-01 @ 10:28:58
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0